lørdag 28. mars 2009

Noen Tanker

vel...meiningen med bloggen min e jo at de skal handle om små og store eventyr eller turer som jeg og mine bortskjemte ragdolls er på..men idag kunne jeg ikke dy meg annet enn og blogge om at jeg lengter etter våren,er lei av og se ut av vinduet og bare se sne,sne og atter sne,og hver gang jeg tenker på og stikke hode utav døra,fryser jeg halvt ijel om jeg glemmer og ta på meg skuterklerne først,lue og votta,idag.. alt i alt et fint påskevær for sneskuterkjøring og skiturer.men sukk..håpe at jeg kan gå ute i tskjorten og se blomstrene like tidlig i år som i fjor (trur d va siste halvdel av mai at æ så en hestehov
ler* æ minnes faktisk ikkje..men det æ minnes ,va bikka 1 uka i juni før vi kunne ta årets første grill fest... )

sukk..og æ drømme mæ bort og tenke sånn ca bere 2-2,5 mnd til det e helt snefritt men det e så forskjellig fra år til år..jaja..snart e d sommar og om i oktober kjem vintern ijen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar