mandag 4. mai 2009

et lite..inlegg..:)

sukk..amandus er virkelig litt bortskjemt han,forsåvidt mm også :) *ler*
amandus fyller 2 år nå 8 mai.bare få dager til tenk at tiden har gådd så fort synes fortsatt
det føles ut som at det var i går,at jeg så han for førstegang,lille småttisen,
han har gitt oss mye glede og av og til litt fortvilelse også ijennom de to årene som er gått...

i anledning bursdagens hans,så har "mor" tadd av og bestill noen urlekkre leker til han fra o store utland, mette marit har også fådd selføgelig hun fyller jo 1 år allerede 29 mai,tenk at tiden går så fort med de små:)

etterhvert som tiden går kommer det flyttende flere sjarmtroll til oss som jeg håper også og stille ut etterhvert,men alt til sin tid,den som venter på noe venter aldrig forgjeves :) :).

jeg er litt "uenig" med meg selv,jeg har vel egentlig engang lovet meg selv at jeg ikke kunne tenkt meg og hadd blå og brun bic,, med tiden kommer jeg nok engang til og eie en også :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar