søndag 9. august 2009

:):)

vel...jeg er lykkelig,jeg gjorde en solid fangst på min blåbær og moltebær tur
men jammen blir det ikke en tur i kommende uke også..*sukk*
hvordan skal jeg få plass til alt *ler*..

jeg reiser iallfall til st.holm i november,på birka utstillingen,
dersom vi kommer med selvsakt.og om værgudene spiller på mitt parti..
jeg overlever og fly på vårparten,men vinterstid,foretrekker jeg helst bil
det er da min solide flyskrekk slår inn,men jeg tenker at jeg må bare fly
selv om jeg er livende redd,under take off og landing og ikke minst turbulens.
men jeg tror dette kurset vil endre på det og håper selvsakt og finne en årsak til
hvofor jeg er redd dette.fordi det vet jeg ikke selv..eller innerst,inne vet jeg vel det...
men enkelte ting vil man ikke inrømme for seg selv :)..

Nå har Jeg også sendt inn dna test også på amandus for hcm-genet og venter i spenning på
svar lab :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar