fredag 21. august 2009

Kjære Blogg :)

JAA...dna hcm svarene til Amandus ankom tildligere i uken
han var Clear,:)
jeg synes det er utrulig godt og vite også ha gjort denne testen,selv om
han lever det lykkelige kastrat livet,nå er det en bekymring mindre,
*sukk* jeg er sikkelig hønemor for de kattene mine jeg,men de er jo også
110 prosent familie medlem,:)

ellers så er det ikke mye nytt,jeg begynner og bli syk,,trur jeg brygger på omgangsyke,
det er begynt og bli kjolig her om kveldene,og det blir stadig mørkere,
jeg bare gleder meg til det blir vinter igjen,er da jeg trives best...
foruten om at jeg er livredd for og ta fly vinterstid,er helt ok dersom jeg må,
men jeg unngår det så langt jeg kan,er så livredd for turbulens,
jeg håper og tror at jeg skal kunne greie og komme over flyskrekken etter
det kurset med sas,som jeg skal delta på våren 2010.
jeg gleder meg veldig til dette.

foruten om det så tenker jeg og funderer mye,jeg har så
absolutt lagt opp til en spennende utstillingsesong i år 2010,men
langt fra ferdig planlagt,..mer info kommer når tiden er inne for det.det
er jo noen måneder ijen av år 2009 :)

ha en flott helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar