mandag 6. april 2009

huff..og huff...

huff...kjente æ bei litt lei meg i stad,mette marit har vert så flink nu kjempelenge,hadde litt problemer før da hun var mindre med at det perfekte toalettet var i sengen vår,selv om hun gikk på sin egen toalett,jeg tok henne med til dyretolk,og ja det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi mennesker er klar over egentlig,mette marit hadde ikke et eneste uhell etter dette,intil idag, hun har gådd på toalettet,gla og lykkelig tenker jeg aha..nu skal jeg ta og meg en liten middagskvil,og holder nesten på og sette meg på en laang rekke med katteperler,som hun har dandert så fint utover i sengen..
og ja jeg satt meg ned og gråt rett og slett,ikke er det noen antydning på henne løpetid eller noe som skulel gi en naturlig forklaring,hun og amandus går også meget godt overens, men jeg føler meg alikevell ganske maktesløs, og krysser fingrene for at jeg slipper flere overaskelser,
om en eller annen derute skulle sitte på seriøse råd som fungerer så er det bare og sende meg en email,

bortsett fra dette så er alt bare supert og vi nyter at solen skinner så flott :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar