fredag 24. april 2009

Spennende tider og div funderinger..

VEL...vel...dettte blir et spennede tider,jeg går bare rundt og venter i spenning
av og til synes jeg at tiden går veldig sakte,men den som venter på noe venter aldrig forgjeves :)
forhåpentlivis skjer det tiløkning her i ragdoll familien vår,Men Alt sin tid,:)

ellers så er det faktisk sol her og en nydelig vær,endelig begynner våren og komme
hadde bare sneen forsvunnet så hadde jeg vert glad,tenk at det senest i går dalet sneen ned,*sukk*

sitter og surfer endel på hunderasen for og lese om og ble rystet over meg selv at jeg kjøpe bladet "vi med hund" i går *ler* jeg er mer katte person enn hva jeg er hundeperson.
men når far selv har forelsket seg i en hunderase han så absolutt vil ha,med tid og stunder ,forhåpentligvis ligger dette laaangt frem i tid,men jeg utelukker ikke at jeg må "føye" meg,jaja..krysser fingrene for at det blir utstillinger på hundefronten da for han,samt kattefronten for meg...jaja noe bekymrer en seg over om dagene og tja...dagan går :):)..*ler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar