onsdag 29. april 2009

Kjære Blogg..

Kjære Blogg ;)

Endelig tilbake på nett..
Ble kjempeglad for en email jeg fikk,og sånn går dagan,
skal lite til for og glede meg,*lol*
og til de utallige andre som har emailet meg og lurt på hva iallverden slags planer jeg har lagt på is,
og nysjerrige på hvem jeg har fådd mail fra så er det bare og lure ivei, :).
kjenner jeg godter meg litt selv over og være så hemmelighetsfull, det er ikke det at jeg ikke vil si noe,men ingen vits i og rope "ulv ulv",før det er reelt,og om det da ikke er noen som observerer det,ja da er det kansje på tide med nye glass i brillene *ler*:)

Drømmer har man for at de skal realiseres,Men ALT til sin tid,imellomtiden skal jeg være stærk og tilbringe tiden i tenkeboksen.:),

Ellers så går dagan...Hektisk uke,våren begynner så smått og melde sin ankomst,jeg har fortsatt et lite håp om og nyte en grilldag sammen med gode naboer,forhåpentligvis i slutten av mnd,da må nå all sneen ha forsvunnet :)

Ha En Flott Natt Alle Sammen.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar