fredag 26. juni 2009

Akutt-vet.time-

puw...hvilken dag...
imorgest ankomm jeg på akutt-vet.time med mm,
heldigvis har det iløpet av få timer bedret seg betraktelig,men jeg holder øynene åpne,
stakkars sjarmtrollet mitt hun har aldri vert syk før,
forøvrig var hun ellers i god form og veier 4,5 kg,hun ser veldig liten og spinkel ut
så jeg var overasket over hva hun veide,

kjennet klumpen litt i halsen at jeg reiser bort og er borte nå er par dager
når hun er hjemme,og ikke helt 100 prosent seg selv,men heldigvis er hun ikke alene hjemme,og har noen som fulger medisineringen til punkt og prikke,:)

så håper jeg på at det blir en spennende helg nu på finnsnes,for meg og amandus,
etter dette skal vi ut på nye eventyr *tjoheei*


riktig flott dag ønskes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar