torsdag 25. juni 2009

Kjære blogg..

nå er bekreftelsen ankommet...Amandus har fådd plass med tur\retur på reisen til st.holm
nå er det bare og mote seg opp og hoppe i det,jeg tror at dette kommer til og gå bare bra,og om ikke så..jaja..pytt pytt shit happends :)

ny bading idag,plages med noe "grønska" som jeg ikke får av han,men jeg gir meg ikke skal vel greie og få det bort på et eller annet vis,:)
tidlig lørdags morgen blir jeg kjørt til finnsnes, hvordan søndagen løser seg er fortsatt uvisst,men håper at jeg og amandus også får med oss søndag der.

mm er hjemme og koser seg,tenk at om kort tid noen måneder bare,så er det et helt år siden

jeg var og hentet henne hjem,hun er virkelig flott og noen nye flotte bilder av henne er noe jeg virkelig bare må ta med tiden til,hun og amandus går fortsatt utmerket godt overens,og det er artig og se "båndet" mellom de to :),amandus var før veldig sær og sjalu til tider,noe som ble veldig irriterende i lengden,men nå husker vi ikke hvordan det var før,det ble betraktelig mye bedre etter at han fikk seg selskap i huset,og jeg og min samboer får sitte i fred i sofaen
uten at han kommer og skal "skille" oss.,nå legger de begge seg ned ved siden av oss,
'
åå jeg er så glad i de begge to,sjarmbollene mine *ler* og med tid og stunder så blir det flere ragdoll her,det er sant som det sier har man først fådd en..så blir det to..og slik fortsetter det
kunne i-alfall ikke tenkt meg annet enn ragdoll,men vuderer i det langsiktig løp en rase nr to,har et par raser jeg utifra bilder er svake førr.men denne planleggingen ligger 5-10 år frem i tid,so no rush og som alltid alt til sin tid :)


ha en fin fin dag vidre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar