mandag 29. juni 2009

og slik gikk helgen :)

vel..da er jeg endelig landet etter helgen,
det gikk veldig bra synes jeg selv,
amandus fikk tittelen Premier,lørdag på finnsnes,og mor var rørt til tårer over dette,

søndag,fikk han sitt første cert mot internasjonal premier,og jeg fikk til og med oppleve
at han fikk tildel nom,jeg var jo så i skyene da, i panelet fikk han en stemme,
syntes alt var veldig artig når man ikke har opplevd det tidligere,at han kom så langt,

mitt eget resulat etter helgen er at jeg er blitt enda mer hektet på utstillinger,
men akk mye venting og spising..men alt er verd det :)

nå er det noen dagers pause,før det blir ny bading og runder med fiksing før
vi reiser til tromsø og stiller der.


mm,er på bedringens vei,heldigvis, :)

ha en fin sommer dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar