mandag 29. juni 2009

Litt mer om helgen som gikk...

litt mer om helgen på finnsnes...

jeg er så glad for at jeg fikk møtt jenny og hennes mor,(som jeg ikke husker navnet på)
de var kjempehyggelige og grei,jeg tok meg en innom det største kjøpesenteret på finnsnes,
med hennes mor og hvor jeg forelsket meg i en nydelig kofffert,den jeg hadde var jo for liten for
amandus sin pynt,jeg gikk en liten tenkerunde,valget sto mellom en knall nydelig farge som jeg jo self ikke husker va heter og en annen mer anonym farge,valget falt på den andre da,knasj fargen,
og jeg er så glad og lykkelig hadde Aldrig kjøpt en slik sterk farge hadde det ikke vert fordi at jeg hadde noen med meg,en god koffert med mye plass i,og som jeg har fådd mange kommentarer på :)

jeg er håper på og møte de flere ganger,de var virkelig trivelige,og med så godt humør,:)
me like :):)

og takk for all hjelp før og etter,gleder meg så til og se bildene :)

takk også til Julie som visstnok hadde snikfotografert meg,knoll..i aksjon.. *ler*
men også tadd noen nydelige bilder av amandus med sin første nom.

nå roer jeg med ned for helgen som kommer...

men jeg har virkelig funnet min arena,det er dette jeg har fådd "smaken"
på og som jeg for tiden ønsker og drive med ,og flere ragdoll-sjarmtroll kommer hit med tiden,dog alt til sin tid,og no stress :):).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar