fredag 26. juni 2009

Rotet Bort Viktige Papirer !!

åå nu e æ stresset ! holder på me og pakke "utstillingskofferten" til amandus,
ikek så lett når sjefen selv ligger oppi kofferten og nekter og flytte på seg,
han skjønner vel at noe er "i gjæret", jaja..fant jeg ut at jeg skulle
ha en alderles så liten ryddesjau i "utstillingsmappa" hvor jeg oppbevarer alt av viktig info,
og til tider uviktig info,

blir avbrutt et lite øyeblikk av en telefonsamtale,så går jeg tilbake til
"pakke-prosjektet",og hva er det jeg ser,joda mappen som jeg hadde fikset så fint,
er ikke der hvor jeg la den,som jeg selfølgelig har glemt,jeg har lett absolutt ijennom hele
kofferten,men som sporløst i vinden,..og for en fortvilet følelse,Må
jo ha alt dette til imårra,
blir sittanes våken frem til avreise til finnsnes,tili,tili imåra,om æ i det hele og det store klare og finne den mappa,*sukk* :(

Mm,er på bedringens vei,hun er så kosesyk og prater og prater,og forteller om sitt lille visitt hos vetrineren,kl 05.00 skal jeg gi henne ny dosering med zoolack, hun fikk den sprøyten med kull som vi fikk med ossav hjem,litt av en utfordring og få det i henne,men jammen meg etter litt protester gikk det greit,nå venter mor i spenning på at det virkelig går bra,jeg bekymrer meg nok alt for meget for disse to stjernene mine..:)

nei,må komme meg av bloggen min også lete etter de arkene ijen,.

God Natt til de som sover,og riktig flott helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar