lørdag 6. juni 2009

"Dreams"

sukk og jeg drømmer og drømmer og drømmer...joda jeg har noen spennende planer men alt til sin tid,som vanligt,:) ,men det er jo meg og min kresenhet..sukk og sukk
jeg vet ypperlig godt hvilken look jeg er svakest for,:).

Utstilling og atter utstilling er det jeg har blitt helfrelst på,ikke det at jeg pr idag har vert på så mange,men jeg må jo lære dette jeg også *ler*,denne sommeren byr forhåpentligvis på 3 til-utstillinghelger,og muligens 3 høstparten, neste år har jeg ivrige drømmer,
har så lyst og reise på ww,men uviss om jeg bare ender opp som besøkende der,er langt og reise men tenkte og kombinere dette sammen med en ferietur,evnt reise i 2011 på ww show,
store planer er gode og ha :)..

og ja jeg tror virkelig at jeg har funnet det jeg ser etter,,men fremdeles alt til sin tid på mine planer fronten og no stress :):)

det sies at den som venter,venter aldrig forgjeves :)


Ha En Fin Dag Alle Sammen :)

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar